Služby
Vedení účetnictví a daňové evidence
- vedení účetnictví pro právnické osoby a fyzické osoby
- vedení daňové evidence pro OSVČ
- nastavení účtového rozvrhu a analytických účtů včetně jejich členění
- zpracování měsíční uzávěrky včetně výkaznictví a reportingu dle potřeby klienta
- zpracování podkladů pro DPH a souhrnné hlášení
- ostatní daňové a statistické výkaznictví v souladu s legislativou
- průběžná inventarizace účtů včetně účetní inventarizace majetku a závazků
- pravidelné informace o stavu pohledávek a závazků
- návrhy na řešení jak se vypořádat s pohledávkami po splatnosti vč. možnosti zpracování žalobních návrhů
- běžné účetní poradenství a konzultace
- průběžné řešení problémů efektivní formou
| nahoru |
Účetní uzávěrky
- roční řádné, mimořádné i mezitímní účetní uzávěrky pro fyzické a právnické osoby
- podklady pro zápisy z valných hromad
- výroční zprávy
- návrhy na rozdělení zisku dle ovládací smlouvy
| nahoru |
Zpracování daňových přiznání
- měsíčně nebo čtvrtletně – vyhotovení řádných i dodatečných přiznání k DPH včetně případných souhrnných hlášení
- ročně – vyhotovení přiznání k dani z příjmu fyzických osob včetně dokumentů pro instituce sociálního a zdravotního pojištění
- ročně – vyhotovení přiznání k dani z příjmu právnických osob včetně roční účetní závěrky pro podnikatelské subjekty i příspěvkové organizace
- ročně – vyhotovení přiznání k silniční dani
- ostatní daňová přiznání – daň z nemovitosti, daň z převodu nemovitosti, daň dědická a darovací dle potřeb klienta
| nahoru |
Vedení mzdové a personální agendy včetně výkaznictví
- zavádění a vedení personální evidence
- nabídka vzorů pro pracovně-právní vztahy (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody o hmotné zodpovědnosti, ostatní dokumenty dle zákoníku práce)
- přihlašování a odhlašování zaměstnanců
- měsíční výpočty mezd pro jakýkoliv typ odměňování nezávisle na velikosti organizace
- komplexní měsíční výkaznictví a hlášení
- zpracování evidenčních listů důchodového pojištění
- roční vyúčtování daně z příjmu fyzických osob
- roční vyúčtování daně fyzických osob vybírané srážkou
- mzdové a personální poradenství
- mzdové rekapitulace a přehledy – běžné i speciální
- výplatní pásky s možností úpravy na míru
- převodní příkazy pro mzdy, odvody, srážky z mezd
- evidence srážek z mezd
- benefity – jejich správné nastavení a evidence
- hlídání legislativních změn
| nahoru |
Správa platebního kalendáře
- hlídání termínů pro platby daní, záloh na daně a ostatních platebních povinností
- vystavování příkazů k úhradě
- kontrola dodržování platebních termínů a upozorňování na případné nedostatky
| nahoru |
Ekonomické analýzy a reporting
- jednoduché i složitější sestavy a rozbory hospodaření dle potřeb zákazníka
- optimální využití účetního a daňového software pro ekonomické analýzy a reporting
- pravidelná informovanost klienta o stavu jeho hospodaření
| nahoru |
Standardní výkaznictví
- běžné sestavy pro fyzické osoby – výkaz příjmů a výdajů, peněžní deník, kniha pohledávek a závazků
- běžné sestavy pro právnické osoby – hlavní kniha, obratová předvaha, deník, rozvaha, výkaz zisku a ztráty, cash-flow
- členění daňové evidence a účetnictví na střediska, zakázky, činnosti dle potřeb klienta
- metodika a evidence majetku, účtování majetku
- metodika e evidence zásob, účtování zásob
| nahoru |
Běžné účetní a daňové poradenství
- pravidelné i mimořádné poradenství k běžným účetním a daňovým problémům podnikatelů i příspěvkových organizací
- daňové poradenství pro fyzické osoby – nepodnikatele
- problematika cestovních náhrad – návrhy a optimalizace
- zpracování odborných stanovisek k vybraným účetním a daňovým problémům
| nahoru |
Zastupování klientů a komunikace s úřady
- zastupování klientů před správcem daně na základě Vámi uděleného zmocnění pro našeho zaměstnance – daňového poradce
- možnost převzetí zplnomocnění na veškeré jednání s ostatními úřady včetně zastupování klientů při kontrolách komunikace se správcem daně prostřednictvím
- elektronická podání daňových přiznání se současným sledováním jejich fáze zpracování jsou pro nás samozřejmostí
| nahoru |
Odložení daňové povinnosti daňovým poradcem
- garantujeme odložení povinnosti podání daňového přiznání prostřednictvím daňového poradce
| nahoru |
Elektronické on-line poradenství
- poskytování on-line elektronických informací o hospodaření společnosti
- komunikace přes telefon, fax, e-mail a další komunikační prostředky
| nahoru |
Metodika a vnitropodnikové předpisy
- metodické vedení, nastavení pravidel a zhotovení účetních směrnic
- zpracování metodických pokynů a ostatních vnitropodnikových předpisů
- nabídka vzorů z databáze naší společnosti s využitím praktických zkušeností
| nahoru |
Nadstandardní sestavy a výkaznictví
- sestavy a výkazy na míru klienta v libovolné struktuře
- sestavy a výkazy v běžně užívaných formátech
- možnost propojení sestav a výkaznictví s informačním systémem klienta
| nahoru |
Speciální ekonomické, účetní a daňové poradenství
- finanční plánování a porovnání plánu se skutečností
- plánování peněžních toků (cash-flow) a porovnání se skutečností ve struktuře čitelné pro zákazníka
- řešení komplikovaných účetních případů
- zajištění auditu včetně auditu dle zvláštních předpisů (např. dotace)
- poradenství v oblasti krizového řízení prostřednictvím našeho zaměstnance – insolvenčního správce
- poradenství v oblasti pronájmu nebytových prostor
| nahoru |
Personální poradenství
- pomoc při optimalizaci lidských zdrojů
- návrh mzdových předpisů a zpracování mzdového předpisu v souladu se zájmy klienta
| nahoru |
Krizové řízení
- poradenství v oblasti likvidace společnosti (vstup, průběh likvidace)
- vedení účetnictví a daňových povinností v období likvidace
- možnost výkonu funkce likvidátora naším pracovníkem – insolvenčním správcem
- vedení účetnictví a daňových povinností v období likvidace
- zpracování přihlášek do insolvenčního řízení Vašich dlužníků
- poradenství v oblasti krizového řízení prostřednictvím našeho zaměstnance – insolvenčního správce
- vedení účetnictví a daňových povinností v průběhu insolvenčního řízení
| nahoru |
Zajištění právních služeb
- zajištění právní pomoci týkající se záležitostí klienta nejen v oblasti ekonomiky
- pomoc při řešení neuhrazených pohledávek vč. zpracování žalobních návrhů, příp. zajištění právní pomoci prostřednictvím advokáta
| nahoru |
Zpracování investičních záměrů a podkladů pro banky
- zpracování podnikatelských záměrů, pomoc při zpracování projektu
- odborné zpracování žádosti o úvěr
| nahoru |
Činnosti spojené s pronájmem nemovitostí
- poradenství v oblasti pronájmu nebytových prostor – oblast DPH, zpracování návrhů nájemních smluv
- pronájem nebytových prostor ve Frenštátě pod Radhoštěm
| nahoru |
Spisová služba
- uložení Vašeho spisového materiálu v naší podnikové spisovně se zajištěním odborně vedené skartace v součinnosti s jednotlivými územními státními archivy v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě
- poradenství v oblasti úložních a skartačních lhůt
- při využití této služby zajištění potvrzení pro rejstříkové soudy
- metodická pomoc při zpracování skartačních řádů a vnitropodnikových směrnic v oblasti spisové služby, poradenství v oblasti úložních a skartačních lhůt
- zajištění spisové služby pro insolvenční správce v návaznosti na ust. § 313 insolvenčního zákona
| nahoru |
Cena
Cenu stanovujeme na základě výhodnosti a vzájemné dohody s klientem, a to měsíčním paušálem či položkově. Předběžnou kalkulaci Vám obratem zašleme na základě informací od Vaší společnosti. Principem je, aby u nás klient zaplatil jen to, co si objednal. U spisové služby v návaznosti na množství předávaného spisového materiálu, předpokládanou dobu uložení a případné požadavky na další služby s tím spojené (roztřídění, popis jednotlivých položek, převoz apod.).
Metody stanovení ceny:
- dohodnutým paušálem dle cenové kalkulace založené na počtu zpracovaných dokumentů a strávených hodin při zpracování účetnictví za měsíc (je automaticky zasílána klientům v případě zájmu o naše služby)
- z ceny za položku, jejichž počet a skladbu přesně a prokazatelně eviduje účetní software
- u spisové služby na základě kalkulace vycházející z ceny uložení předaných materiálů za den a metr, u ostatních prací hodinovou sazbou
Pro stálé zákazníky poskytujeme některé služby ZDARMA (např. běžné ekonomickém daňové a mzdové poradenství, odklad daňového přiznání daňovým poradcem).